Nu, nu este vorba despre faptul ca de 2 zile nu-mi merge internetul. Nici ca nu merge fixul nu ma deranjeaza, pentru ca nu prea il folosesc. Alta e problema.
Sambata seara am sunat la relatii cu clientii ca sa ii anunt nu mai am net si ton la telefon (asta am descoperit-o cand am vrut sa sun la ei ). Un domn foarte prietenos m-a anuntat ca a facut o sesizare in numele meu, ca vor inverstiga sa vada despre ce este vorba si mi-a cerut un numar de telefon de contact. Pana duminica seara nu s-a rezolvat nimic, asa ca am sunat din nou la ei. Un alt domn prietenos (poate acelasi, nu i-am retinut numele) m-a anuntat ca este o problema cu nu-stiu-ce echipament si ca mai multe blocuri din zona au probleme.
Asta e, zic, se mai ard si echipamentele, dar de ce mi-au mai cerut telefon de contact daca ei nu suna? De ce trebuie sa ii sun tot eu ca sa aflu ce se intampla? De fiecare data cand am facut o sesizare la RDS mi-au cerut numar de contact, dar nu m-au sunat nici macar o data sa ma anunte care a fost problema si cand devin serviciile functionale. A trebuit sa ma uit eu din cand in cand la calculator sa vad daca merge net-ul. Asta nu inteleg!
Sursa foto: flickr.com
tu chiar te asteptai sa sune?
probabil ca in formularul de sesizare pe care il completeaza au si campul asta, dar nu m-as gandi niciodata ca m-ar suna.
Pe mine m-au sunat! Poate nu le-a placut de voi !
@nemo: nu ma asteptam sa sune, dar mi-ar fi placut
Din experienta proprie, RDS-ul suna doar daca au rezolvat problema si chiar si atunci doar intr-un procent mic din totalul cazurilor.
@DIV: te cred, si roxana zice ca au sunat-o. pe mine nu m-au sunat niciodata. tipul de la relatii cu clientii mi-a spus ca voi observa revenirea tonului la telefon si functionarea internetului…