Zilele astea, ar cam trebui sa stati pe acasa si sa asteptati un nene de la o firma platita de Electrica, care trebuie sa citeasca contorul electric. Cum sa nu! Nu-i nimic, o sa gasiti o in usa o “scrisoare de dragoste” ca in poza. Observati expresia “reprogramarea acestei operatii”, desi nu m-au sunat niciodata pentru o programare. Oricum, rezolvarea e simpla: citesti contorul, suni la numarul ala si spui nume, adresa si numarul de kW. Simplu pentru mine, simplu pentru ei
Eu nu inteleg de ce prestatorii de servicii din Romania considera ca tu nu ai nici o alta treaba decat sa stai acasa si sa ii astepti pe ei. Dupa ce am facut cerere pentru internet la RDS, ma suna unu’ dupa vreo 2 luni (cand au terminat de tras fibra in cartier) ca el e la usa, de ce nu raspund? Eu i-am raspuns politicos ca sunt la serviciu si nu pot pleca, iar el ma intreaba “pai si eu ce fac?”. Tineam mult sa am internet, asa ca nu i-am spus ce sa faca, doar am convenit sa ne intalnim in alta zi cand puteam amandoi. De ce nu putea sa ma sune inainte de a veni acasa, scutind astfel si un drum facut degeaba? Sau, in opinia lui, eu nu trebuia sa ma misc de acasa 2 luni de zile, ca doar stiam ca trebuie sa vina! WTF??
Subscriu la aceasta nemultumire!!!
Pe langa cazurile date de tine, un alt exemplu concret: mi-am pus repartitoare de caldura (nu mai comentez despre cat de buna sau de proasta a fost ideea asta), si in lunile astea cand primim caldura prin binevoita sistemului de termoficare, in fiecare luna gasesc un anunt pe usa blocului ca in ziua X intre orele 14-16 (sau 10-12) trece cineva sa citeasca acele repartitoare. Ce-ar fi sa cer invoire la servici intre orele respective ca trebuie sa stau acasa sa vina nenea sa citeasca? Cand ne laudam cu cat de mult a avansat tehnologia, mi se pare chiar stupid acest gen de servicii.
Norocul meu ca au si o adresa de mail la care le pot trimite datele respective.
Wow, au adresa de mail??? Si tu zici ca nu sunt moderni…
Romania…nu zic mai multe!